Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΖΟΟ οξά φυτά

Yes yes yes yes yes... ετέλιωσα με την μανόστατιστικη.... τώρα παίζω την πελή τζαι το λέσχιι στους άλλους που δεν το έκαμαν ακόμα... (φυσικά δεν ξέρω αν το πέρασα αλλά το μέγεθος του κόλου τι το έχουμε....) έγραψα τζαι την μαλακόμελέτη του leadership τζαι έμεινε μου ακόμα μια μελέτη που έχω καιρό ακόμα....

Έ καιρό για γύρο τότε... που λέτε αποφάσισα να πάω club την Παρασκεύη για να το ρίκσω έξω και εγώ... Άποφασίσουν οι άλλες οι συμφοιτήτριες να πάμε ΖΟΟ... άτε καλό ... μπαίνω λούνουμε να ξεβρωμίσω τζαι εγώ.. Βάλω τις κρέμες μου, κόφκω τα νύχια των ποδκίων μου... βάλω το κλατσό μου μπίουμε τζαι ένα φόρεμα (παντελόνι που να βάλω εν θα εκλείε ούτε την κοτσινη Πέφτη). Χτενίζω τα μαλλία μου τα δκιαλεμένα που έχουν τρία δάχτυλα ρίζα βάλω τζαι μια φάουσα λάκα πέρκι μείνουν....

Αφού βάφτηκα, έβαλα τζαι τα αρώματα μου για να μοσκομυρίζω ξεκινώ να πάω κάτω... Ευτηχώς εκάμαν ένα χωράφι κόντα στο ΖΟΟ πάρκινγκ και έτσι δεν χρείαζεται να κατεβαίνεις με τις τακούνες την ανηφόρα στην τάφρο Ντ΄αβίλα. Πληρώνω τον παρέα 3 ευρώ τζαι ισσίωνω με τις άλλες τι κοκόνες να μας βάλουν μέσα. Εν τζαι είχαμε κράτηση αλλά πήγαμε γρήγορα πέρκι έβρουμε τόπο στο μπάρ. Ο παρεάς στη πόρτα άφησε μας να μπούμε μέσα (έχω απορεία τζίνος ο άνθρωπος μόνο σε μένα φακά anw) πάμε πάνω στον τέταρτο... παρκαρίσκουμε στο πίσω το μπάρ τζαι παραγγέλουμε τον πρώτο γυρό (martini bianco with sprite). Όπως περνά το βράδυ εμείς λικνίζουμε τις κορμάρες μας στους ρυθμούς rnb hip hop και στις τσούλες της Βίσση ενώ οι γύρο μας απλά στέκουνται τζαι κρατούν το ποτό.

Και αναρωτίεμαι... ΤΙ ΕΡΚΕΣΤΕ CLUB ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΧΟΡΕΦΚΕΤΕ... ΞΕΝΕΡΩΤΟΙ... Για να πω την αλήθεια είχε 5 -6 που σούζουνταν αλλά οι άλλοι ούλοι με ταράσαν με τπτ.... κρατούσαν το πότο τζαι χωρούσαν γυρό γυρό όπως τα βλαμένα που εν χαμένα στο σύστημα... Πάντως εγώ παιρνούσα πολύ ωραία αλλά πάλε άμαν νίωθεις τους άλλους να σε βλέπουν συνέχεια σαν να τζαι δεν κολλάς στο όλο κομμάτι... anw τι να κάνω... εγω ενα πιένω όπου θέλω ... ενά χορέυκω και να γελώ τζαι σε όποιον αρέσουμε... Άμα δίπλα σου έχεις άτομα που σε εκτιμούν ακόμα τζαι με τις ππιπαρκές που τους λαλέις τότε dont worry.

Που λέτε αφού έγινε 3μίση τζαι άρκεψαν οι κάλλοι στο πόι μου να με κρούζουν αποφασίσαμεν να φύγουμε να πάμε έσσο μας να πέσουμε. Άλλά κατα τα άλλα επεράσαμεν πομπά...

Άτε τζαι καλή εβδομάδα σε όλες τις βασανισμένες ψυχές εκεί έξω

2 σχόλια:

  1. martini bianco with sprite... :)))
    επεθύμησα να φκω έξω... μααααα πούυυ να πάαααωωωωω, που τσιαρίζουν τόσο πολύυυ...

    ναι, η κατάσταση με τον κόσμο που βαστά το ποτήρι του μπας τζιαι ππέσει χαμαί (ο άθρωπος, όι το ποτήρι) εν αηδιαστική. Ξεκίνα χορούς/πάρτυ λάτιν. Καμία σχέση με το ποστ σου, people actually have fun :)

    τζιαι κάμε κάτι με τους τόνους σου μαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. what to do re man afou me toutous tous tonous eimai telia 3ilo apelekito...

    i alithia i katastasi me ta tsigara den palevete...

    ΑπάντησηΔιαγραφή