Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Fashion Show or People Show Part 1

Αυτές τις μέρες είχα ένα πολύ πιεσμένο πρόγραμμα. Μαθήματα, ιδιαίτερα διότι δεν κατάλαβα θεό που την στατιστική, τρέξιμο διότι έχω μια μελέτη στην οποία ότι τσίοφτα μου κατεβεί μεταφράζω την στα αγγλικά κτλ...

Μεσα σε αυτή την πιττόφαση στην οποία βρισκόταν το αγγελικά πλασμένο κορμί μου, ξαφνικά μου ήρθαν δύο προσκλήσεις για ένα fashion show γνωστής κύπριας σχεδιάστριας. Ατέ πάλε αφού εν και μούχτιν, αφού αρέσκει μου και η μόδα είπα να πάω. Και εκεί ξεκινήσαν όλα.

Τηλεφωνώ της μίας μου της φίλης η οποία είναι νοσηλεύτρια, δυστηχώς ήταν απογευματινή και έτσι δεν θα έφτανε να πάει σπίτι να ετοιμαστεί, τηλεφωνώ της άλλης ήταν κουρασμένη που τη δουλέια.... για να μεν τα πολολαλώ εν είχα κανένα να πάω... Έτσι μέσα στην απελπισία μου είπα να πω του αδερφού μου να έρθει ο οποίος αν και βαρκέτουν είπε μου ναι...

Μετά είδα την πρόσκληση και θα είχε και ένα private after party και σκέφτηκα να πω της πρώτης της φίλης μου να έρθει μαζί μου στο party μετά. Και έτσι και έγινε, εδέχτηκε αλλά το κακό ήταν πως θα ήμουν μόνη αρχικά, δηλαδή πάνω στις 2μίση ώρες.

Ώρα 5 μπαίνω στο μπάνιο να λούσω την θεϊκή και απολλώνια κορμάρα μου. Μπαίνω λούνουμαι, (τζαι πίσω που τα αυτία, και μέσα στις μεσοδαχυλίες) φκαίνω βάλω τις κρέμες μου για να μεν ξεράνουν τα χέρια μου και γίνουν όπως τον μπεϊκον το τιανιτό, και εκεί ξεκινά το μαρτύριο ... Τα μαλλία που έσχει που τον τζαιρό που τα έκοψα εγίναν όπως τον δκίαολο τον τρίολο... Εν κάθουνται με τπτ... άλλά εχτές μετά που πολύωρα καφκά μαζί τους είπαν να κάτσουν λίγο... ( ο θεός που βοήθησε).

Μετά βούρα να μπειχτείς το μανό κλατσό το οποίο τ' άντερο του έσπασε μου τα νεύρα μου (btw έχω κακή σχέση με τα κλατσό) τζαι κάθε λίγο έπεφτεν μου. Άτε μπήχτηκα το κλατσό, έβαλα τζαι τα eye liner μου (μισό τόνο, ήθελα να παίξω τη δραματική) τζαι τα κοτσινάθκια μου , γενικά ήμουν μια θεά κινητή δωδεκαεξαβάλβιδη...

Και εκει ξεκίνησα για να πάω λευκωσία, μπαίνω στη ξημαρισμένη κουρσάρα μου, βάλω τζαι τα γυαλούθκια μου δίοτι είμαι τζαι στραβάρα και ξεκινώ....
Η συνταρακτική συνέχεια στο επόμενο επεισόδιο.

Δείτε στο επόμενο επεισόδιο: Ποίους δίασημους είδε η φρου-φρου, πόσες μούχτιν σαμπάνιες είπιεν, πόσα πράγματα έφαεν τζιαμέ, και γιατί νευρίασε τα μάλα....

2 σχόλια:

  1. an ksanaevreis eisitiria pianne me emena. akou potzi epiasen to n arfon tis..ts ts ts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na sas piasw kalo... dont worry enepira ton bro mou... epia moni mou tzia exorou giro giro opos to 3apoliton ton ssilo pou ithele simasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή