Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Confidential Intervals και τρία πουλάκια κάθονταν

Νομίζω είμαι άρρωστη. Πονεί με ο μανόλαιμος μου, νιώθω σαν να τζαι έβαλαν 10 καγκομηχανές μέσα στο λαιμό μου τζαι αρκέψαν να μάχουνται... εν κανεί έχω και κάτι assingments που πρέπει να παραδόσω , πρέπει να διαβάσω στατιστική (στην οποία δεν ξέρω να φκάλω τα μάθκια μου)...
Γενικά σίεσε να παίξουμε πηλά....

Θέλω να τελίωσουν τα μαθήματα
Θέλω τζίνη την μπλούζα που είδα στο Debenhams
Θέλω να παστίνω τζαι να μακρίνουν τα μαλλία μου
Θέλω να μεν με κάφκει ο λαιμός μου

άτε κανεί πάω να φάω τπτ διότι άρχισεν το στομάχι μου να παίζει ταμπουρλέκιν και σε λίγο ενα φκουν οι ζουλού να χορέψου πάνω του...

φιλάρες και θα τα ξαναπούμε ...

2 σχόλια:

  1. lol re poulli

    1. kalwsorises
    2. ta filia ston titlo sou en paratonismena
    3. sygkratithou tziai men peis tous filous sou oti esheis blog giati tha ertei wra ponna theleis na tous sheseis tziai den mboreis (mia evgeniki prosfora stous neoeiserxomenous)
    4. o typos sxoliasmou sou en potzeinos pon m'afinei na sxoliasw me ena kolain
    5. perastika, sore throats suck big

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω πρόβλημα γενικά με τους τόνους... που τον τζαιρό του δημοτικού
    εν κάνει πίνω ούλη μέρα τσάγια (φαντάστηκες το κατούρημα που έσηρα)

    oso gia to filo mou anakalipse to pile.... :P

    ate paw na diorthosw tous tonous mou filares

    ΑπάντησηΔιαγραφή