Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Η εβδομάδα των Παθών

Μπορεί η μεγάλη εβδομάδα να μην ήρθε ακόμα αλλά για εμένα έφτασε ήδη. Προσπαθώ να διαβάσω για μιαν εξέταση μου που έχω την άλλη εβδομάδα και δυστηχώς δεν κολά τίποτε μα τίποτε... Θέλω να πάρω φόρα τζαι να δόκω πάνω στον τοίχο με το σπρίτζ.
Ούφου βαρκούμαι άγρια θέλω να κλαίω.. εν κάνει το mon amour εν θα κατεβεί που την Αγγλία ενα μείνει εκει για το Πάσχα (fucking university) . Και λείπει μου έχει σχεδόν 4 μήνες που λείπει ....
Ευτηχώς εκατέβηκε η ξάδερφη μου που την Καβάλα τζαι παιρνώ δημιουργικά την ώρα μου μαζί της τρώγοντας αλμυρά π0υ τον Ζορμπά και πίνοντας χυμό Κεανίτα.

Α και κάτι άλλο ευχάριστω μέσα σε όλη αυτή την μαλακόμαλάκια κατάσταση που επικράτει ήρθε και το νέο μέλος της οικογένειας... Γέννησε και η ξαδέρφη μου το πρώτο της παιδί... Να σου ζήσει :):)

ατε πάω να φάω, δίοτι σαν το φαί δεν έχει μεν ακούτε τπτ
φιλάρες all over your bodies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου