Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Apple pie or πίντα pie

Βουρώ τζαι εν φτάνω. έχω μιαν φάουσαν πράματα να καμω, εξετάσεις, εργασίες, να φκάλω τα φρύδκια μου ... γενικα η κατάσταση εν απελπίστικη... θέλω να πάρω φόρα τζαι να δόκω πάνω στον τοίχο με το σπριτζ.... εν κάνει και το έταιρο ήμιση μουν εν busy ... προσπαθεί ο ένας να δώσει θάρρος του άλλου... ούφου εβαρέθηκα

εν με κάνει έκαμα αίτηση στο κυσάτς για χορηγία τζαι είπαν μου πως εν δικαιούμαι δίοτι το master μου δεν αναγνωρίστηκε ακόμα τζαι εχτιτζιασα (ήθελα τα λεφτά για να πάω αγγλία στο mon amour μου). Το Σάββατο έμαθα πως τελίκα εν αναγνωρίσμένο

Τελίκα τζιαμέ στο υπουργείο δεν ξέρουν τι τους γίνεται νομίζω, μόνο δαχτύλες αλλόπως μπιούν... Φτανοί, ενευριάσαν με... Εν κάνει επίε τζαι ο παπάς μου να ρωτήσει για τη χορηγία μου τζαι αλλολίον ο υπεύθυνος να σηκώθει να το δέρει. Hello γίε μου δούλευκεις στο δημόσιο, τα λεφτά σου εν που τον κόσμο που τα πιανεις, βρίξε απάντα ευγενικά... εν τζαι να πέσει η μούτη σου...

Τέλος , εβαρέθηκα πάω να κάμω τσαί δίοτι είμαι άρρωστη τζαι τρέχει η μανό μύξα μου

άτε γεία σας και θα τα πούμε...

6 σχόλια:

  1. Perastika!

    Ti xorigia, an epitrepetai? Dia kanenas mouxti lefta? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. En oi xorigies pou dinei to ipourgeio gia ta master kai ta ptixia... alla taxa prepei na einai anagnorismena apo to kysats prota. Stin sxoli mu eipan mas pos anagnoristike, pou epie o dad mou sto ipourgeio eipan tou pos den dikaiume... anw tora na doume... exw anagki ta money...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Damn. Επιάσαμεν τα τζείνα..
    Άτε, good luck!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. perastika

    sto ypoyrgeío milas gia tzeinous tziame sti reception? re what´s with the receptiontists tis kyvernisis? en oulloi kati fwnaklaes dyspyroi, paei tous ena ishiwma nomizw (egw thelw tin tzeini sto Makareio, ptou kleiwnia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tzai stin reception, tzai pano sta grafeia... idiaitera enas taxa ipefthinos allolion na derei ton papa mou pou epie... hello gie mou pextou... esteila email sto kysats perki tzai pou moun ti na kanw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή