Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Οι ένα κόψω πίσω

Έδω και μισό χρόνο περίπου ξεκίνησα και διάβαζα διαφορά blogs συνήθως χιουμοριστικού περιεχομένου απλά για να περνώ την ώρα μου αλλά αυτό σιγά σιγά μεταλάχθηκε (όπως τα πόκεμον ένα πράμα) και έγινε καθημέρινή ανάγκη. Μετρούσα τις ημέρες που δεν υπήρχαν νέα πόστς και αναρωτιούμουν γιατί. Έχει συγκεκριμένα καμία δεκαρία που τα διαβάζω φανατικά διότι πολύ απλά δεν έχουν λάθος τα πλάσματα. Καί έτσι και εγώ αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ τον δικό μου ιστοχώρο για να εκφράσω το βαθύ μα πολλά βαθύ πνευματικό μου κόσμο (που λαλεί ο λόος)
Ξεκινώντας θα ήθελα να πω κάποια πράγματα για εμένα :
1. Αρέσκει μου το φαί πάρα πολλά.... γενικά τρώω τα ούσιαλλα μου τρώω τα άντερα μου και γενικά τρώω ότι περπατα και υπάρχει... Και κατι άλλο, σαν το φαί δεν έχει μεν ακούτε τπτ...
2. Στις 2 κουβέντες που λαλώ η 1μιση εν μαλακία, ξέρω το αλλά εν μπορώ να είμαι συνέχεια σοβαρή. Δεν το κάνω διότι θέλω σημασία αλλά διότι αρέσκει μου να γελώ εγώ και οι άλλοι γύρο μου. Δεν μου αρέσει να βλέπω στεναχορεμένες φατσούλες... Τελευταία γνώρισα κάποια άτομα τα οποία επάθαν σοκ που τις αρχιτσίοφτες που λαλώ... ξέρω το συγνώμη guys για αυτό που παθένετε κάθε φορά μαζί μου
3. Αρέσκουν μου οι γυροί με το αυτοκίνητο, αρέσκει μου να με σιουμαλίζουν και να παίζουν με τις μακριες ξανθες μου μπούκλες (είπα σας το λαλώ μαλακίες) , αρέσκει μου το παγωτό που το pahit ice ιδιαίτερα το τριαντάφυλλο και η σοκολάτα είναι μια κάβλα κινητή
4. Άρεσκει μου το mon amour μου που ότι και να έχω θα προσπαθήσει να με βοηθήσει , που ξέρει πως μου αρέσει το παγωτό και με πέρνει να φάω... που μου λείπει διότι εν στα μαύρα ανάθεμα στις αγγλίες και σπούδαζει και άτε γαμώτο έλα πίσω τζαι εκρίανε το πλευρό μου που τα αλήθκεια
5. Κανεί να σας λαλώ για εμένα ... τα υπόλοιπα θα τα μάθεται από τα επομενα μου άρθρα... :Ρ

άτε φιλάρες ρε παρέες ... καλώς με ήβρατε και θα τελείωσω (όι όπως την πετρούλα ... τζίνη τελειώνει τζαι τελείωνουν εώς και οι τοίχοι) με μία φρασή που λέω συχνα... ΤΑ ' ΝΤΕΡΟ ΜΟΥ...

2 σχόλια: