Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Θέλω να χτιστεί αεροδρόμιο στη Λευκωσία. Τέλος

Την Τετάρτη για πρώτη φορά στη καρίερα μου ως οδηγός αυτοκινήτου ταξίδεψα μόνη μου εώς την Πάφο, συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο για να παραλάβω το μπέιμπ μου που μου κατέβηκε από την Αγγλία.

Ήθελε να κάνει surprise των δικώ του, άρα θα έπρεπε εγώ να το φέρω. Του το είχα ζητήσει και πιο πρίν να τον παραλάβω από το αεροδρόμιο, αλλά είπε μου αφού η αναμονή ήταν μεγάλη θα σε ανταμείψω με το να έρθεις να με ποίασεις από το πανέμορφο αεροδρόμιο της Πάφου... Ρε κουμπάρε μου άλλη φορά κάμε μου surpise εμένα τζαι να παν τζίνοι που την Πάφο να σε ποίασουν. (Αστειεύκω ααααααα)

Που λέτε ξεκινώ και εγώ σιγά και δειλά την θρυλική μου διαδρομή στην Πάφο... βάλω και το έαρ κοντίσιον στο φούλ αφόυ έξω ετιάνιζες αυκόν πάνο στο καπό του αυτοκινήτου... και ισσιώνω

Μετά που 1μιση ώρα διαδρομής φτάνω στο αεροδρόμιο, σοροφκω το μπείμπ μου και παίρνω τον σπίτι του.... Γενικά ήταν πολλή ωραία και κουραστικη μέρα... ήμουν και χαρούμενη που ήρθε το μωρό να ποσκολιούμαι μαζί του...

Το μόνο κακό ήταν πως έλεγα σε όλους ψέματα που με ρωτούσαν για εκείνον πότε θα έρθει ... τζαι μετά επρίσαν μου τα.... όπως και να έχει εγώ ενα έχω πλάσμα να με παίρνει να τρώω παγωτό...

love you love you love you .... pahit ice

2 σχόλια:

  1. «Ρε κουμπάρε μου άλλη φορά κάμε μου surpise εμένα τζαι να παν τζίνοι που την Πάφο να σε ποίασουν» - ΑΗΣΤΑΣΤΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eee. exw adiko? varkoumai na odigo toso dromo... alli fora thelw egw surprise

    ΑπάντησηΔιαγραφή