Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Θέλω και εγώ να παώ στα καλλιστεία

Έψες το βράδυ εβαρκούμουν θανάσιμα και είπαμε με τις ξαδέρφες μου να δούμε τα καλλιστεία πέρκι τζαι λατσιστεί καμια ή πει καμία τσίοφτα καμία τζαι γελάσουμε. Εκάμαμεν τα φραπέ μας, τα σάντουιτς με το πόλυπιφ τζαι κάτσαμε πάνω στο καναπέ. Βασικά οι ξαδέρφες μου θέλαν να τα δουν για να δουν το Μύρωνα Στρατή.

Όπως και να έχει ξεκίνησαν τα καλλιστεία αλλά εμενα μου θύμιζαν σαν να τζαι έβλεπα κοπέλες στην παραλία του Κόνου. Εν λαλώ πως εγώ είμαι πιο ωραία τους, αλλά εγώ δεν επία στα καλλιστεία. Δλδ όποια έχει ωραίο σώμα σημαίνει πως κάμνει για μοντέλο... Χρείαζεται και ένα αέρα κάποια για να γίνει μοντέλο.... Είχε 2 - 3 που νόμιζα πως μόλις τυλίξαν τα κουπέπια τζαι είπαν αφού ψύσαμεν τα πάμε να κάμουμε τζαι λίην πασαρέλλα.

Τα φορέματα νομίζω τα περσινά ήταν πιο ωραία, φέτος μου θυμίσαν γάμο στο Τρίκκη Palace, το μόνο που έλειπε ήταν τα βαλσαμομένα τα φίδκια μες τις φυζούες. Όπως και να έχει οι κορούες ήταν παστές... αλλά η πιο ψηλή ήταν 1.79..... Δλδ που να πάεις, ενά παμε στο Miss Universe τζαι να μας ρέσουν 2 κκελέες .... Μακαρι να είχα το ύψος της αλλά πάλε εγώ εν πάω για μοντελο. Το μόνο μοντέλο που μπόρω να κάμω είναι για την επίδειξη κρεβατιού.... Βάλμε να τζιμούμαι όπως τον βόρτο.... καταφέρνω τα πολλά...

Όπως συνεχιζόταν η βραδία, στη σκηνή βγήκε ένας τραγουδιστής του οποίου δεν θυμάμαι το όνομα τζαι η Άντα Λιβιτσάνου άλλος Λόλα μαζί με το συγκρότημα της.... Μεν δεις πόρωση που κάτω οι Κυπραίοι με τα rock τους.... Hello ο κυπραίος θέλει λαϊκόν για να στανίαρει.... Τζαι όπως μας τα έπρισε η Λιβανίου (η κοπέλα με τα τρία φορέματα) να πιούν και λίγη Carlsberg, σαν να τζαι καρτερούσαν με την τζίνη να μας πει.... Εντάξει ήταν χορηγός η συγκεκριμένη μπύρα αλλά έλεος πριξίον δλδ....

Πάντος ο λόγος που πιστεύκω πήγαν οι περισσότερες ήταν για τα δώρα... Κάτι διαμονές σε ξενοδοχεία, γυαλία ηλίου ένα αυτοκίνητο Ford, ένεν δώκαν κανένα cabrio οι γύφτοι, δωρέαν σπουδές τζαι κάτι άλλες θεραπείες... Μια χάρα, τωρά που πέσαν τζαι κάτι αφραγγίες εν όπως το μέλι.... Λοιπόν αποφάσισα το .... Θα κάμω μια super δίαιτα τζαι θα παώ και εγώ του χρόνου.... Εν τζαι να κερδίσω αλλά τουλάχιστον κανένα γυαλί του ήλιου ενα πίασουμε.... Γαμώ την οικονομική μου κρίση γαμω....

4 σχόλια:

  1. Όπως στον γάμο στο Τρίκκη Palace :)) Catchy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. leo to k ego tuto...na siro mia diaita pano k na paoo...enje 8elo na kerdiso ala kati en na piame k emis!t 3enodoxia t gialoui t afto ti to ena en polaa orea...
    aise pu ka8e xrono k xirotera, eleos kopeles omorfes exi ala pan kapies ma dld eleos!eprp na gireukoume tin ligotero kouklara...me t i4os 8a diafoniso lio dioti en gnt na ise 4ili k axari, dioti k stus alous diagonismous pane 4iles ne ala en k koukles enje ashimes...oi dikes mas en kaloutsikes enje leoo ime kamia kaliteri ala ego re koubare mou en pao kalistia...emena en ali i doulia en poulo t omorfia m...tutes en i doulia ts na poulane mouri ala tpt...
    k afotu teliosoun les pu pas mori 3ipoliti sta aggouria?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ triolouin ... exw adiko... en teleia opos ta rouxa pou foroun oi koumeres

    @nekatomeni ... telika polis kosmos skeftetai etsi... eto oules en ta dorean dora pou pasin...

    ΑπάντησηΔιαγραφή