Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Κολιτσιάσματα........

Όταν με ρωτούσαν οι φίλοι μου ή στα διάφορα quiz ποία εποχή του χρόνου μου αρέσει, πάντα έλεγα η άνοιξη.... Ούλοι μου λαλούσαν πως είμαι ξενέρωτη τζαι πως το καλοκαίρι εν η καλύτερη εποχή του χρόνου τζαι έτσι τσίοφτες..... Εγώ προσπαθώντας να δικαιολογήσω την άποψη μου παράθετα τους συγκεκριμένους λόγους:

1. Καλοκαίρι = Πυρά = Ιδρώτας = Χτιτζίον = Κολιτσίαζουν οι ζάμπες μου

2. Για να δροσιστείς πρέπει ή να μεταναστεύσεις σε άλλη χώρα, ή να είσαι ούλη μέρα μεσα στο κλιματιστικό με συνέπεια οι πιθανότητες για πιάσμα, ψύξη, κρύωμα να είναι μεγαλύτερες

3. Επίσης μια άλλη εναλλακτική λύση για δροσιά είναι ημίσσιμου η θάλασσα. Τζαι βούρα έβρε θάλλασσα που να μεν σου χρεώνουν το έναν αλλόναν το κρεβατάκι, ομπρέλα, νερό, φραπέ, ένα μαλακισμένο χάμπουργκερ.... Επίσης θέλεις ειδική επιδότηση που την Ευρωπαίη Ένωση για την αγορά ειδικού μαγιό με σετ παντόφλες, τσέντα, σκουλαρίκια, μασκαράς, κραγίον, eye liner για να πηγαίνεις σετταρισμένος στην παραλία άμπα τζαι δουν πουκάτο που τους 200 τόνους make up πως έχεις ένα σπυρούδιν....

4. Το μεσημέρι για να κυκλοφορήσεις στους δρόμους πρέπει να είσαι μαζοχιστής, κατάπελλος ή κυβερνητικός υπάλληλος που σκολάνει που τη δουλεία του...

5. Το βράδυ όπου τζαι να κάτσεις θα σε φάν τα κουνούπια, η υγρασία τζαι οι μαλακισμένες κατσαρίδες που θυμήθηκαν να κυκλοφορήσουν

6. Οικονομικά/Οικολογικά δεν συμφέρει διότι ούλη μέρα λούνεσε πέρκι τζαι ξιβρομήσεις, έχεις ανοιχτό το air condition .... Πάμε θάλασσα τζαι ξιμαρίζουμε την με τα σκουπίδια μας...

Μπορεί να έβρω και άλλους λόγους αλλά εν ώρα μου να παώ για μπάνιο δίοτι οι μοίλες του λαιμου μου τρίφκουνται μια πάνω στη άλλη τζαι βαρέθηκα... χαιρετούμεν..............

2 σχόλια:

  1. oute emena m aresi to kalokairi gia aytous tous logous p perigrafis alla kai giati ta kalokairia stin kipro ine "plastika" (vlepe post unshaved bastard) an me rwtousan pia epoxi m aresi perissotero tha elega to fthinoporo...gia na min pw o ximonas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na sou po tin alithia kai egw protimo to xeimona... einai kai ta birthday mou kai ta xristougena... ola ta wraia sigkentromena mazi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή