Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

H πιο νεκατσιαστική διαφήμιση

Μεσημέρι, κάμνω κάτι να φάω δίοτι το στομάσχιν μου άρκεψε τις τρελλές πορείες του και επεινούσα ... Βάλω και το αναψυκτικό μου και κάθομαι στο τραπεζάκι το μικρό μπροστά από την τηλεόραση (έχω αδυναμία στην τηλεόραση), βάλω το PlusTv να δώ το Κους Κους και δείχνει διαφημίσεις,,, σαν έδειχνε διαφημίσεις δείχνει κάτι πόδκια σαχνιασμένα χτιτζόν, που τάχα έχουν πετσάκια ΕΛΕΟΣ δλδ τι αηδιαστική διαφήμιση . Το προίον ήταν τάχα ένα που είναι ειδικό για να καθαρίζει τα νεκρά κύτταρα του ποδίου (τα σκληρά που λαλέι τζαι η μάμμα μου) και τρίβεις το και καθαρίζει. Εν κανεί έδειχνε και τα απομηνάρια του τριμένου ποδκίου... Γιαξξξξξξξξξξξξξξ
Γιαξξξξξξξξξξξξξξξξξξ Γιαξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξ
Τωρά σοβαρά τι βάλεις έτσι διαφήμιση έτσι ώρα που ο παραπάνο κόσμος κάθεται για φαγητό... εν αηδία γμτ αλλά επείδη εγώ είμαι τζαι λίον ανέστα ολέ, έφαα το φαί μου ούλο... Οϊ ενά σπάσω, αλλά έχει άλλα άτομα που νεκατσίουν
όπως και να έχει άμαν θα φάτε μεν βάλετε το συγκεκριμένο κανάλι, μπορεί να τύχει να δόκετε πάνω....

Μια ευγενική προσφορά του blog " Φράουλες σοκολάτα και πολλά φιλία"

3 σχόλια: