Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Μιλώντας γι α τρίχες

Αφού έγραψα ακόμα μια εξέταση, αφού σχεδόν τελείωσα τζαι την μανόμελέτη μου, και αφού σε λίγες μέρες θα καταφθάσει στο χρυσοπράσινο φύλο το mon amour μου, είπα και εγώ να φκάλω τις τρίχες που πάνω μου, έκλεισα το ραντεβού μου πρωί πρωί να πάω να γίνω τζαι εγώ γυναίκα...

Σηκώνομαι εγώ κίττα κέλλα το πρωί, τζαι με τη γαρίλλα στο μάτι, επήα στις βασανίστρια/σαδίστρια αισθητικό μου. Βγάζω το παντελόνι αρχικά να μου κάμει τα πόδια μου, τζιαμέ έφριξε η γυναίκα, είχα 1μισι δάχτυλο τρίχα, έλεος δλδ αν τισ πίντονες ούλες μαζί ήταν να κάμω περούκα. Που λέτε αφού εφκάλαμε τρίχες που τις ζάμπες, μπικίνι, μασχάλες , φρύδια μεσοδαχτυλίες έπρεπε να κλείσω ραντεβού για τις άλλες τρίχες, αυτές τις κεφαλής διότι και εκεί η ρίζα ήταν 1μισι δάχτυλο .... Τζιαμέ ενα πάω αύριο για να είναι φρέσκο το χρώμα....

Το συμπέρασμα είναι φυσικά πως κάθε φορά που θα έρχεται το μωρό Κύπρο, έγώ θα φκάλω τρίχες , τις άλλες μέρες εγώ θα είμαι απλά ένα πιθηκάκη . Αγάπη μου ευχαριστώ που θα έρθείς να νίωσω και εγώ γυναίκα , από ολες τις πλευρές.... και μεν ξεχάσεις την μάσκαρα ααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου