Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Ένα αργοπορημένο Καλό Πάσχα

Καλό Πάσχα σε όλους... άργησα να σας πω αλλά ήμουν busy... έπαιζα τόμπολα στην πλατεία του χωρίου μου... εν εποίασα τπτ εν τον πούλο που πήρα... Όπως και να έχει, φέτος ήταν ωραία, αν και έλειπε το mon amour μου, εφάμεν τζαι τις σούβλες μας, επίαμεν τζαι τους γυρούς μας... γενικά ήταν ωραία...

highlights of easter
το δώρο που έδιναν στον νικήτη της τόμπολας (κάτι έπιπλα τζαι ένα mini couper)
της σακουλόδρομίες που έκαναν στο χωρίο μου τζαι επαίζαν ούλοι οι μιτσίοι
που εκουρτηστήκαν ούλες οι χωρκανές μου τις γόβες για να πάν να παίξουν τόμπολα... έλεος μάνα μου σύναξε το κοπελούδιν σου που χαμέ τζαι μετά παίξε την ωραία...

αυτά... τα άλλα απλα βαρκούμαι να τα γράψω...

άτε τζαι καλήν ανάσταση σε εσάς τζαι στα σπίτια σας

2 σχόλια:

  1. mini cooper?

    μα ένα χωρκόν εν τούτο ολάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. e mia xara isaste esis...
    emena sto xwrko m ta "epathla" tis tompoulas itan enan zevgari ginekia papoutsia pou to katastima p diatiri mia xwrkani stin lemeso kai dorokouponi axias 50 euro p tin froutaria tou xwrkou. sto telos ekertise na papoutsia ta ginekia enas antras kai to dorokouponi mia gineka kai ekaman antallagin proionton...

    ΑπάντησηΔιαγραφή